Naglar

Åh jag glömde även berätta om mina naglar :P

I söndags så var jag ju som sagt makeupmodell, och då jag visste att mina naglar skulle synas på bilderna så ville jag ju såklart att dom skulle se bra ut!!
Och mina egna gjorde definitivt inte det :(
Så i ren panik springer jag in på Lord här i robban under lördags eftermiddagen och kollar om dom kanske har några billiga lösnaglar..
Det hade dom, en variant, "vanliga" lösnaglar, sånna som man hade för hundra år sedan..
Jag bestämmer mig iaf för att klistra fast dom och tänker att hoppas verkligen att dom håller..
Dom brukar ju flyga så fort man rör något!
Jag tog dock nagellimmet jag använde när jag gjorde akrylnaglar och limmade fast dom med..
Och jodå, nog satt dom under söndagen..
det är alltså torsdagkväll nu och dom har inte visat en tillstymmelse till att vilja lossna :P
Sjukt grymt!!
Nagellacket däremot har skavts bort, men jag ska nog måla nytt imorgon! så får vi se hur länge dom sitter!!

Har köpt hem fler lösnaglar på ebay då det är äckligt billigt där!!

Jag köpte 24 naglar för 79:- på Lord, och jag har köpt 500 naglar för 20:- på ebay.. prisvärt!? Ja tack :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0