Fredagsfika

Fick den stora äran (!?) att göra fredagsfika på jobbet till imorgon!! Folk rycker på axlarna och tycker inte att det spelar så stor roll, men jag ville verkligen göra något annorunda!! Frågan är ju om jag ska outa det här, eller om det ska få vara en hemlis till imorgon!? Jag kör på hemlis! Men gott smakade det! Jag har gjort något jag ALDRIG gjort förut, och jag höftade lite med måtten så lite spännande blir det! Men det jag smakat var det som sagt gott.. jävligt mycket disk blev det dok :/ Men jag lovar att berätta imorgon, också kanske jag lägger ut ett "recept"!? Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Nu blev jag ju sugen. Men jag får väll titta på när de andra njuter :-)

2012-05-10 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0