Handlat

Ja nu har jag iaf handlat nytt shampo och balsam, så har jag liksom gjort bort det såghär i början av köpstoppet ;)
Dom hade ändå gratis frakt på Lyko.se och jag mitt balsam har varit slut i en vecka och shampot är inte långt bort..
Nu köpte jag ett annat än jag brukar, ibland måste man faktiskt gå på det som är lite billigare för att prova!
Eller det är egentligen inte billigare, det var bara jävligt bra kampanjpris på det!
Och det var riktigt stora flaskor så nu hoppas jag det är bra :D
Jag har köpt från Tigi, och jag vet att min kära underbara vän Anna (<3) har använt Tigi förut och varit rätt nöjd med dom! Så jag håller mina tummar :)
köpte även en hårolja/serum då jag blivit beroende av det sen man fick det i förra månadens glossybox!
Men det har tyvärr redan tagit slut! Mycket bra men väldigt odrygt var det!

Så få vi se :)
spännande med nya hårgrejer, brukar ju liksom försöka hålla mig till samma..
I will tell you later!!

Funderar på att snöra på mig löparskorna och ta en vända, jag och Malin missförstod varandra om träningstiden idag!
Och jag har ju hämtat ut ny bricanyl idag, så jag kanske ska prova!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0