Håret håret..

Men orka att facebook typ laggar ihjäl sig.. Jag blir bara less!! Har länge tänkt att jag skulle gjort något åt färgen på mitt hår! Har varit ganska orangedassigt länge, inte fult egentligen bara blaskigt och lite småtråkigt :P oh nött och glanslöst.. så jag passade på att köpa en orange/röd toning i stan måndags då det inte går få tag på nån vettig rödfärg här! Så tänkte jag slänga i den ikväll efter gymmet innan jag ändå skulle duscha så håret är fräscht och fint till på lördag! Nu har jag tvättat ur det och håret är nästan inte alls röd/kopprigt orange längre, utan snarare brunrött :( mycket tråkigt! Och min ditfärgade utväxt smälter ihop med det "röda" alltför mycket :( besviken.. men vafan ska man göra.. Så imorgon blir det till att dra slingor och sen köpa en brunsvart toning/färgning och bättre på "utväxten"! Fan vad drygt!! Sen får jag hoppas att slingorna tar ordentligt också får jag slänga i min färginpackning som jag vet blir orange/röd/kopprig iaf! Sen gjorde jag något annat efter att jag duschat.. Anna Pieti sluta läsa här!! Jag klippte mig själv, håret har varit så sjukt nött, speciellt på högra sidan fram, annars ganska okej.. så jag snabbtoppade håret lite, och jag tror det blev rätt bra! Vafan kunde jag klippa mig själv när jag var korthårig kan jag göra det nu när det är axellångt också!! Synd bara på färgen då som sagt!! Synd att det tar sån tid att dra slingor, annars hade jag gjort det ikväll också!! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0