Ledig :D

Jag är ledig idag!
skönt skönt!

Och jag har sån träningsvärk i rumpan och låren från igår att det är jobbigt att sätta sig och ställa sig upp.. härligt :) men det är välförtjänat, jag har inte tränat ben på sjukt länge.. så då får man stå ut med träningsvärk ;)

Om nån timme eller två ska jag väcka upp Johan, för vi ska in till stan..
Han ska på röntgen 19.10 så vi passar på att göra lite andra stadsärenden samtidigt då!
Johan behöver tex något att ha på sig på lördag på sikafesten/vårfesten och jag måste akutkolla ett halsband ifall jag inte hinner få det jag beställt :/
Sen har jag insett att jag nog MÅSTE klippa mig, trots att jag inte har råd egentligen, men seriöst, mitt hår är som en risbuske nu med toppar som är torra som attans :(
Jag ska strax ringa och kolla om det finns någon tid på studioesplanaden, eftersom jag ändå ska börja jobba där så kan ju en av dom frisörerna lika gärna få lära sig mitt hår ;)
Men vi får se, annars får jag stå ut såhär!

Jag ska även köpa en hårtoning för att få lite lyster i håret, så köpstoppet har lite dispens idag..
trots att jag är mer eller mindre pank :P
Men det får lösa sig helt enkelt!!

Ha en bra dag allihopa! Det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0