Otäckt

Ikväll brann andra huset på 5 dagar ned i Robertsfors..
Och båda gångerna har jag kunnat stå och titta från balkongen/sovrumsfönstret!
Fy fan så otäckt
Vad är oddsen för att det ska hända liksom?
Tydligen så var det ett elfel i det först huset som stått tomt länge vad jag förstått..
och det som brann/brinner ikväll orsakades tydligen av en grill som inte stått så bra till :/
Man blir ju lite orolig att det skulle varit en pyroman eller nånting som härjade...... Men tydligen inte!¨
Tack och lov..
Huvudsaken är ju att inga personer kommit till skada, men självklart lider jag med familjen som förlorat sitt nyköpta hus!!


Ritade på en karta så ni (och jag) förstår hur sjukt nära det varit!!
Fågelvägen är det ca 200-300 meter mellan husen som brann!!
Helt galet!!

Och jag har alltid älskat huset som brann ned ikväll, jag har velat köpa det huset förut!
Konstigt hur det kan bli!
usch och fy!!

Nej nu måste jag få mig lite fika i magen och sen är det dags att krypa i säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0