Prag -3 dagar

Ni kan aldrig förstå hur mycket jag längtar till Prag!!
Fy fan vad skönt det ska bli att bara lämna allt här hemma och vara borta i 8 dagar :D
Känns grymt att det inte bara är en weekend, jag satsar på att vi ska hinna MASSOR!!
Håller på att kolla upp shopping och marknader och sevärdheter osv..
men det känns som om man bara kan strosa runt och se hur mycket som helst i varje gathörn!
Mamma och pappa kom hem från Prag i måndags och igår var jag förbi och käkade middag och lånade en resväska..
då jag fick se en massa bilder och fick tips om restauranger osv..
Det gjorde ju inte längtan mindre ;)

Och det ska SÅKLART bli kul att se Tobias och Andrea också! Det längtar jag mest till!!
Det var evigheter sen vi träffades!!
Det kommer bli grymt trevligt :)
Jag har bett Tobias rita ut på en karta ungefär vart dom bor så man kan se hur man ska ta sig fram :P
Eller det lär nog bli till fots mest, men så man har något hum om vart man är ;)

Jag kom på att jag nog måste börja packa ikväll (NU!?) eftersom jag är borta nästan hela dagen imorgon och ev en stund på söndag också!
Och jag menar, vi åker härifrån SENAST 05.00 på måndagmorgon!!

GRRRRRYMT taggad är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0