Prag

Prag är magiskt :)
Vi har dock inte varit så turistiga än..
Men vi har ju ett par dagar kvar :D
Vi planerar att även åka på prags zoo någon dag!
Dom verkar ha massa coola djur att kolla in!!
Och Johan var astaggad :)

Jag lovar att lägga upp lite bilder sen, men jag ids inte ladda över från kameran än ;)

Idag = latdag! Vi har legat i en park lite över en timma och bara solat!
Sen käkade vi "Lunch" på KFC, shiiiit finns KFC i sverige?
Jag kan ju lova er att Max kyckling nuggets typ gled från en 7:a på en mumsighetsskala på 1-10 till typ en 3:a och KFC ligger typ på 9,9 på samma skala!
LÄTT den godaste skräpmaten jag någonsin ätit!

Puss på er så hörs vi senare i veckan!!
(ja nu törs jag NÄSTAN skriva puss, för munsåret är alldeles snart borta!!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att få höra hur ni har det! Skönt att munsåret snart är väck. Fortsätt njuta av livet :) Kram

2012-05-23 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0