Bilder

Bilder från tapetseringen igår:
 
Sovrummet
är så satans jävla nöjd med tapetvalet i sovrummet på ren svenska :P och att jag vågade bestämma mig för att sätta den på alla väggar istället för som bara fondtapet!
Här är alltså en del av vardagsrummet, först skulle det bara vara väggen som man ser längst till höger som skulle ha tapeten, men när vi väl börjat och Johan också insåg vilket fantastiskt tapetval jag återigen gjort så bestämde vi oss för att bara köra på i den delen av vardagsrummet, dock fastnade vi mitt på en vägg då tapeten tog slut, men jag har beställt en rulle till så sen är det bara att fortsätta! Och JA vi ska måla om det rosa där nere, ska låna hem en färgkarta imorgon och välja!
Istället fortsatte vi med andra delen vardagsrummet som är neutral i en beigegrå färg som ni ser, men med en liten struktur på!
Kom dock inte längre än såhär eftersom spacklet i hörnen inte torkat riktigt, men jag började på andra sidan och gjorde nästan allt jobbigt där :P
Jag hoppas kunna fortsätta och hinna en hel del imorgonkväll efter jobbet! Men vi ser väl hur mycket jag orkar!

Jag är iaf sjukt nöjd med mina mönstrade tapeter! Är glad att Johan litade på mig och lät mig välja :D
 
Hoppas ni också gillar det :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0