Dåligt updatering :(

Jag är sjukt ledsen för dålig updatering!
Men jag gör i princip inget annat än att packa och bära grejer och packar lite till!
Satan vad grejer man har!? Helt galet ju!
Men nu är jag en bra bit påväg iaf!
Har haft tur och har kunnat vara ledig lite från jobbet i veckan så jag har kunnat få undan ganska mycket!

Ja som ni kanske förstår så är det klart att vi flyttar i helgen!
Och även om vi har kvar lägenheten en månad till så vill man ju tömma ALLT så fort som möjligt, annars finns det en risk att det blir kvar enda in i det sista, och det vill jag inte!
Nu vill jag göra slut med lägenheten :P

Har varit på sista fotokursen ikväll, och det känns ganska tråkigt faktiskt, men nu är det bara att forsätta öva öva öva för att bli bättre!
Jag har beställt två macroringar till mitt objektiv, så det ska bli spännande att se hur dom funkar!

Nu tror jag att jag ska packa en back till med köksgrejer och sen gå och lägga mig!

Godnatt och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0