Fotokurs

 
Berättade ju förra veckan att jag börjat en fotokurs!
Och trots att jag missade första tillfället så tror jag att jag hajjade en del förra vecka ändå om det dom pratat om då!
Vi fick iaf i uppgift att ta lite olika bilder med olika brännvidd, så imorse när jag ändå hade sovmorgon och det var ljust och fint ute gick jag mot jobbet 40 min före jag började och fotade.
Fotade både det jag skulle och sånt som jag bara tyckte var fint!

Det var ju så otroligt vackert ute imorse då det kom ett litet litet lager med snö i natt!!
Så det blev lite macro bilder!
Måste bara visa några!!
 
Visst är det otroligt vad lite snö och låg sol kan göra!? Och en fantastisk fotograf såklart ;)
 
Är också stolt över att jag har lärt mig att använda annat än autoläge! Det har ju länge varit mitt mål, men det är ju inte så lätt att släppa det när man inte vet hur man ska göra på manuellt läge!!
Men jag lär mig, jag lär mig :D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Kameratrollet

Lättast måste vara att gå över till halvautomatik istället så som bländar- eller tidsautomatik.

Svar: Det är det säkert, men jag hade inte tid att stå och pilla, så det fick bli som det blev!
Linnea Lundström

2012-11-09 @ 01:55:57
URL: http://kameratrollet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0