FYYY fan

Fy fan för att riva tapeter alltså, usch vad less jag är!
Igår rev jag tapeter mer än halva dagen.
Och idag har jag rivit tapeter från att jag klev in i huset klockan 10.30 till nu när jag åkte från huset 22.30, med undantag för nån timma hit eller dit när jag ätit mat!
Usch vad less jag är, tråkigare göra får man ju leta efter!
Har bara pyttelite kvar i vardagsrummet nu innan jag ska spackla imorgon!
Hoppas verkligen jag ska hinna allt det imorgon, det är en jävla massa vägg som ska spacklas, men det ska fasen gå!
Jag vill ju tapetsera så mycket som möjligt på söndag!!

Nu ska jag strax krypa i säng så jag orkar upp tidigt imorgon för att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0