Godkväll

Imorgon ska ni få bilder på vad vi åstadkommit idag!

Efter att i fyra HELA dagar slitit med huset så känns det konstigt att måsta åka på vanliga jobbet imorgon!
Men jag/vi har hunnit sjukt mycket!
Jag hat hunnit riva alla tapeter i vardagsrummet uppe, som är typ 1,5rum.. Det tog två heldagar, sen spacklade jag allt det igår..
Tog också hela dagen!
Sen idag var mamma och pappa och hjälpte till!
Så mamma fick slipa spackel och måla råspont osv medans jag och pappa tapetserade hela sovrummet och nästan all mönstrad tapet i vardagsrummet samt 3 neutrala våder också i vardagsrummet!
Efter mamma och pappa åkt så fortsatte jag att tapetsera själv, och han väl med ca 6 hela våder och sedan nästan allt småpill runt fönster och sånt!!

Sjukt skönt att ha kommit igång ordentligt och få börja göra fint! Inte bara riva!

Tog några kort vid dagens slut, men jag försöker hinna slänga upp dom imorgon!

Johan och Gunnar har lagt lite golv i "korridoren" nere! Sjukt bra jobbat, för det är så sjukt mycket piller göra där!

Nu ska jag iaf sova då jag har riktigt lååååång dag på jobbet!!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0