härligt härligt men farligt farligt

Men sorry för dålig updatering! Shit vad lat jag varit inser jag nu!
Förlåt.. men det är så jäkla irriterande att jag inte kan ladda upp bilder via blogg.se appen.. så jag kan liksom inte snabb ta en bild med mobilen och sen blogga om den, har inte funkat sen i våras.. stööörigt!!

jaja, det var inte det jag skulle skriva ;)

Det är både sjukt roligt och sjukt farligt att gå fotokurs, ha-begäret blir ganska stort! Fort vill man ha både ett teleobjektiv, ett macroobjektiv, en extern bilxt och studio blixtar och en fotobakgrund osv osv osv..
Och det är fasen inte billigt :/
Men det kanske blir några julklappar till mig själv ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0