Igång!

Nu är vi igång ordentligt med flytten!
Men fy fasen vad trött man blir på att bära kartonger och backar fram och tillbaka, speciellt när det är nästan bara jag som bär eftersom dom andra pysslar med annat!!
Dock så önskar jag att jag hade några fler dagar innan Lördag, helst lediga dagar så jag verkligen vet att jag hinner allt.. men det kommer jag nog inte göra har jag insett..
Men som sagt, är på god väg!

Dock kommer då nästa problem när man kommer till huset och måste ta beslut om vart man ska stoppa alla grejer.. bara köket är ju helt sjukt svårt att bestämma sig!!

Nä nu måste jag fasen gå i säng om jag ska orka kliva upp 05.30 imorgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0