Löningshelg - men inte för mig..

Jaha, löningshelg.. För dom lyckliga jävlarna som får lön den 25:e, jag får lön först på tisdag :/
Det är i normala fall inte så himla stor skillnad om Johan får lön på en tisdag och jag får på en torsdag, men när det faller sig så det är en helg mellan så stör det mig!
Speciellt eftersom det ofta kommer erbjudanden för att det är löningshelg osv, också har jag oftast inte så mycket pengar kvar:/
Denna gången har jag Iofs pengar kvar, men det hade ju varit klart trevligare att åka till stan imorgon om jag hade fått lön..
Aja.. Ska väl inte gnälla, jag får ju lön iaf!
Men jag tycker att kommunen ska betala ut 25:e istället!! Faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0