Så mycket bättre

Har tyvärr inte följt Så mycket bättre i år, hade ju tänkt det men det har varit rätt mycket annat som kommit ivägen (ett hus som behöver renoveras blanda annat).
Men nu tog jag tag i det hela och köpte premium på tv4play för att kunna se dom första avsnitten!
Jag har dock varit lite tveksam då jag inte riktigt trott på konstelationen och jag knappt vet vilka sylvia vrethammar och olle ljungström är!
Men jag måste säga att jag är grymt impad efter första programmet!

Och jag blir nästan lite kär i Darin igen, som jag hejade på som attan när han var med i Idol, han har fasen ett coolt sound och är sjukt duktig!!
Fast mest kär blir jag i Maja Ivarsson, hon är så sjukt snygg och helt underbar!
Jag såg ju The Sounds live för många många år sedan, dom spelade på Umeå Open Jr före Håkan Hellström som jag egentligen var där för att se!
Först var man lite besviken för att Håkan aldrig kom, men satan vilket ös The sounds drog!
Hon är verkligen helt fantastisk på scen!
Hon hade tappat rösten till den spelningen och kunde knappt prata i mellansnacket.. men ändå drog dom på järnet och hon skrålade vidare!
Ska bli riktigt kul att se henne i kommande program! och även när det är hennes program!

Sylvia vrethammar är jag inte så imponerad av, vilket ego va!?
Uggla är jag också imonerad av! Han är ju ändå sjukt skön!!
Olle ljungström har jag ingen riktig kläm på än, han verkar vara en liten kuf :P
Miss Li är rätt mysig ändå va, hon har schysst sound i rösten, ska bli kul att se mer från henne också!
Och Pugh verkar ju vara en liten mysfarbror!!

Hinner tyvärr inte se andra avsnittet nu, men senare idag kanske!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0