Städa = blä!

Fy fasen vad det är tråkigt att städa, speciellt i lägenheten just nu!
Man vill ju bara vara i huset och greja för att bli färdiga att kunna flytta in snart!!
Så det ser verkligen förjävligt ut här just nu..
Jag bara orkar inte bry mig, och inte Johan heller!!
Men jag ska ta en stund nu ändå och försöka få undan det värsta :(
 
Sen ska jag åka till huset, mamma och pappa kommer och ska hjälpa mig med den sista tapetseringen i vardagsrummet/allrummet idag!
Eller själva vardagsrummet är faktiskt klart, det gjorde jag igår kväll!
Men lilla allrummet/matsal eller vad fasen det nu är är inte riktigt färdigt!! Men idag så smäller det som sagt :D
 
Ska försöka fixa lite bilder till sen!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0