Utkast: Nov. 15, 2012

Ja, som jag berättade så har jag ju varit hemma idag pga illamående..
tyckte där kring fyra att det kändes lite bättre, så jag och Johan åkte förbi i huset för att kolla lite innan vi sku käka middag, sen hade jag tänkt åka dit och jobba..

tjifick jag, blev bara sämre, huvudvärken kom tillbaka och illamåendet blev värre:/

Jag hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon, men som det känns nu så kan jag ju glömma det!
Har iaf ätit lite activia yoghurt till middag, sen köpte jag godis och kakor, för det var det jag var sugen på.. dock har jag ätit kanske 10 godisar, och inte blev det bättre av det.... men heller inte sämre!!

Glömde berätta att jag igårkväll (trots att jag inte mådde bra) sa hejdå till min Ombre-färgning och färgade hela håret mörkt!
Dum som jag var så köpte jag dock en lite för ljus färg så jag har en mörkare rand mitt på håret som är den gamla "utväxten" och den riktiga utväxten och det som var ljust är en lite ljusare nyans!
Inte så lyckat, men jag måste köpa en mörkare toning som jag kan slänga i och hoppas på att det räcker!

Ni ska få en bild sen!
Det känns ändå riktigt bra, Johan tyckte däremot att jag skulle bli helblond, glöm det sa jag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0