Ja det var det det

Ja igår när jag skrev, skrev jag att jag bara skulle se face off och solsidan och sen gå och sova.. somnade när det var det avgörande om vem som skulle åka ur face off (så jag vet inte vem det blev) sen sov jag mig igenom hela solsidan också :P
Vaknade en tväris för att jag trodde att min telefon ringde, men det var visst i programmet!! Somnade snabbt om igen..
Johan väckte mig när det var slut och då tog jag en dusch innan jag kröp ner i sängen.
Han väl läsa 2 sidor innan jag sov igen :P

Man kan enkelt sammanfatta det hela med att jag var rätt trött igår :P

Så vaknar jag idag med ont i halsen och snuva.. suck.. sjuk!? vem har tid med det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0