Zumba för Bröstcancer

Som några av er vet så jobbade jag ju för några år sedan med att sälja Mary Kay produkter.
Och som kanske några av er också vet så skänker företaget Mary Kay en massa pengar till Bröstcancerforskning, och jag gillade den tanken! För det är verkligen något vi behöver uppmärskamma!
Jag brukade alltid skänka en viss procent av min försäljning under oktober månad till bröstcancer fonden när jag jobbade med Mary Kay..
Dom senaste två åren har jag inte varit så engagerad, men i år tänkte jag slå på stort igen!
Så istället för att bara gå runt och försöka samla in pengar så hade jag tänkt köra ett litet event!!
Jag kommer köra en timmes Zumba och alla intäkter därifrån går direkt till Bröstcancerfonden!!
 
Så nu hoppas jag på att ni/vi blir MÅNGA som vill komma och hjälpa mig att donera pengar till forskningen!
Så får jag väl köra samma koncept igen i vår för prostatacancer!?

Så hjälp mig nu att sprida ordet vidare till alla som ni känner!!

Kommentarer
Postat av: Therese

oj. fantastiskt!!

Svar: Vad kul att du gillar det :) Bröstcancerfonden har kommit mig varmt om hjärtat!!
Linnea Lundström

2012-10-02 @ 19:42:45
URL: http://tezzybump.blogg.se
Postat av: Ida

Vilket himla bra initiativ Linnea!

Svar: Ja jag hoppas att jag får många deltagare så vi kan skänka mycket pengar!! Kände att jag ville göra något mer än bara en traditionell insamling!!
Linnea Lundström

2012-10-03 @ 07:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0