Dagens

 
Godmorgon!!
Insåg igår att det inte var så jobbigt att ta bilder på makeupen så jag bjussar idag också!
Inte på en tutorial, för DET tar lång tid :P
eventuellt gör jag en tutorial på denna typ av sminkning också, då det är min absoluta favorit då den går att ändra hur mycket som helst och är ett enkelt sätt att få in lite färg i makeupen utan att det blir för mycket!!
 
Jag har använt:
Bas:
concealer från makeup store
mineralfoundation från tikei
Bronzing/shading TV Brown Kryolan
Rouge Terra Makeup store
 
Ögon:
Urban Decay Primer
Highlighter Kryolan
Sudan Kryolan
Black Kryolan
Pascal Makeup store
Ögonbrynspenna Yves Rocher
Cake eyeliner Makeup store
Max lashes Makeup Store
Dark brown eyeliner NYX
 
Idag var det inte makeupen som var svår att fånga på bild.. det var jag som var problemet :P haha..
närbild på ögonen.
Ser ni att jag har klippt luggen sen igår :P den var ju verkligen I ögonen, även om jag vill ha den superlång så blir det så himla jobbigt!! Så nu blev den lite kortare, men rätt bra ändå.. synd bara på lugg gluggen som jag alltid får pga min virvel i luggen :P Men det är sånt man får stå ut med!!
Och oftast blir det minst en sånhär bild också när jag fotar mig, eftersom det känns så fjantigt att posa framför kameran så länge :P så ja avslutar med den idag!!
Ha en skön fredag allihopa!!
Jag jobbar till halv sex :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0