Godmorgon

Va fasen, jag hade inte tänkt kliva upp förrän halv åtta idag! Och då var det ändå tidigt då jag inte behöver vara iväg förrän tio över nio!!
Ja, men jag slog ändå upp ögonen strax efter sex! Suck!

Iofs kanske jag ska ta det som ett bra tecken! Jag kanske är påväg mot att bli mindre trött!
För som jag skrev i inlägget om zumban så har jag ju varit sjukligt trött sen jag började om att jobba!
Peppar peppar så känns det faktiskt lite bättre! Skönt!

Att jag vaknade kan också bero på att jag hade en lite kisse som har försökt klia sig på tallriken och försökt slicka på tallriken och försökt ta av tallriken:P
Hon hörde att jag var vaken och kom glatt upp i sängen, hon hade fått av sig tallriken:) sjukt nöjd var hon!
Och hungrig!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag kliver upp!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0