kaos

Vilken dag..
Den började med att jag blev väckt ca 05.55 av Johan som vrålar av smärta i visdomstanden han haft problem med i veckan.
Han är likblek i ansiktet och kallsvettas..
Det blir lugnt några timmar och jag slumrar till lite, men klockan elva så ringer jag jourhavande tandläkare och vi beger oss til Umeå!
Efter 6 bedövningssprutor som ändå inte hjälpte så har dom bara spolat rent det och vägrar ta ut den för att det är för komplicerat nu. Isf får han göra det i veckan!
Men att han är rädd för tandläkaren gör ju inte saken bättre!
Sen åker vi hemåt och kommer hem i panik för att det känns konstigt i halsen och han har svårt att andas plus att han har fruktansvärt ont!
Nu har han iaf lugnat ner sig och ligger och sover för första gången på länge!!

Och jag är helt slut! När han frågade klockan sex om vi skulle lägga oss en liten stund så tvekade jag aldrig :P
Så nu har jag också sovit några timmar!

Nu får vi bara hoppas att det nu iaf blir så pass bra att han iaf inte måste in i morgon också! Det är ju inte gratis med tandläkare och i synnerhet inte på helgen :/ också är det jobbigt att se honom ha så ont!!

Ja vilken dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0