Lyckad shopping igår

Jag har ju som ni kanske förstått bävat för att måsta köpa nya byxor..
Men så igår var jag och Johan in till stan och jag gick en stund själv och gjorde dom få ärendena jag hade, typ ny masacara, en rengöring, två nagellack och världens bästa läppsyl!!
Så kom ångesten och jag inser att jag åtminstone måste BÖRJA kolla på jeans innan jag skulle plocka upp Johan..
Så jag smyger mig förbi Carlings, hittar ett bord där det ligger snygga jeans.. gräver fram en storlek och suckar när jag kliver in i provhytten..
Drar och sliter och krånglar mig i byxorna, lite för små.. tjejen som jobbar i butiken plockar fram en storlek större! Dom glider på utan större svårigheter och sitter hur bra som helst!!
Tar dom, går till kassan och betalar 299:- gick dom på!
På 10 minuter hade jag köpt ett par nya byxor :D
 
Hurra för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0