Med blandade känslor

Det är med blandade känslor som jag beslutat mig för att inte köra någon Zumba i höst.
Jag hade ju först bestämt mig för att köra.
Men jag har varit så otroligt trött i början av denna termin, och jag har många järn i elden just nu med ny startat företag och massor med annat jobb som innebär långa dagar!
Så jag tror inte att jag kommer känna att jag har den tiden jag behöver till zumban också. tyvärr..
Jag tycker att det är jättekul, men jag känner inte engagemanget jag behövt! Och istället för att göra det halvdant så gör jag det inte alls denna termin! Sen får jag ta ett nytt beslut när vårterminen börjar närma sig!
Egentligen skulle jag behöva det, för jag har haft svårt att komma igång med träningen, men det får lösa sig senare.. Jag ska först komma på rätsida med livet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0