Söndag sköna söndag

Har just kommit hem efter en 5km promenad! Grymt skönt!
Hade egentligen tänkt springa, men jag har sån jävla magknip att jag inte vet vart jag ska ta vägen :/
Och då är det svårt att springa tycker jag!!
Skönt att även ha städat hela lägenheten idag.
Konstigt att det känns som om man bara precis städat färdigt så är det dags igen! Men iofs så var det inte så konstigt denna gång, då jag oftast får för mig att jag gör allting typ klart, sen tänker jag "äh jag kan dammsuga/torka golven sen" och sen bli sen typ efter 2-3 dagar, och då börjar de ju faktiskt vara dags att göra ALLT igen..
nä, så idag gjorde jag ALLT direkt istället! SKÖNT :)

Imorgon är jag ledig :D känns rätt skönt faktiskt!!
Ska ringa några samtal, också har jag personalmöte på jobbet, också ska jag förhoppningsvig hinna med gympan också!!

Nej nu ska jag surfa runt en stund innan jag kryper i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0