Extrajobbet

Minns ni att jag för typ två veckor sedan skrev att jag skulle berätta något roligt!?
Nu kommer det ;)

Jag har fått extrajobb på Make up store:)

Äntligen en fot inne på drömjobbet :)

Hur jag inte har kunnat berätta det är ju ett under då jag varit så sjukt glad!!

Så om det är mycket make up store smink i bloggen så vet ni varför!!

Lämnade in ett cv till dom för några veckor sedan då dom sökte extrapersonal. Veckorna gick och jag trodde att jag inte hade nån chans, men så en torsdag för 2,5 vecka sedan så ringde dom och ville att jag skulle komma och provjobba den lördagen!

Jobbade 3timmar och fick sminka en kund osv.
Sen sa dom att dom skulle ringa under veckan!
Redan på måndagen ringde dom och sa att dom ville ha mig :)
Helt sjukt!!
Inte ens en "riktigt" intervju :) så nu är det bara att hoppas att man får jobba rätt mycket :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Stort grattis till extrajobbet! Vad kul att du får jobba med det du vill!! :D *kram*

2013-04-02 @ 09:19:53
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0