puh

Jag är verkligen ledsen för att jag updaterat dåligt, men jag har verkligen varit under isen den här veckan!!
Det har varit mycket på jobbet och jag har varit så gräsligt trött när jag kommit hem så jag har inte orkat göra någonting!!

Men som tur är så är jag faktiskt ledig fyra dagar i rad nu!!
Det behöver jag verkligen! Jag har faktiskt tackat nej till att jobba extra dom här dagarna också!
Men det är jag värd!! Faktiskt!!
 
Så jag ska göra så mycket som möjligt som JAG vill i fyra dagar!
Jag ska visserligen försöka städa och göra sånt också, men vill jag ligga och pilla navelludd i en timma så ska jag göra det!

Tänkte försöka hinna göra lite nya glassmycken också inför lite försäljning i börja av maj!
Också MÅSTE jag plantera om mina små plantor som kommit upp, det måste t o m göras idag!!

Snart ska jag väcka Johan, han ska till Luleå och se hockey ikväll! 
 
Vi hörs kanske sen !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0