sliter mitt hår

Åååh, jag sitter här och sliter mitt hår för att försöka få ihop några nya koreografier till zumban!!
Jag måste verkligen få in något nytt!!
Nu gör jag inte koreografierna själv, men jag måste ju ändå välja en låt, hitta en bra koreografi, prova om jag själv kan den, skriva ned den och sen öva..
Det tar bannemig tid!! Fy fasen!!
Sen inser jag ju att jag måste vara sjukt dålig på zumba!? Alla låtar som jag väljer har sjukt snabba koreografier som jag inte hinner med i.. suck..
fy fan!
Så är det någon som har ett tips eller två eller tre på någon låt som kunde vara schysst att dansa zumba till så får ni gärna höra av er, för det står fan helt stilla i min skalle :/
just nu känns det mest bläääää..
En ny har jag iofs på "lager" så det känns ju bra, och den kan jag så pass att jag inte ens behöver papper :D yey!!

skivjäveln ska ju brännas också :P

klaga klaga klaga.. sorry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0