4 år

Ja.. nu har jag alltså haft den här bloggen i snart 4 år.. och jag kan ju inte riktigt säga att den fyllt sin funktion :P
Typ minst makeuper mest annat :P
Så nu håller jag på att knåpa på en ny!!
Får hjälp med en schysst bloggdesign!! Det ska bli så spännande att se hur det blir :)
Jag ska försöka att ha mindre vardagsblaha och mer kvalitativa grejer:)
Kommer komma ett gäng kuliga kategorier som jag hoppas att jag ska fylla till bredden!!
Jag ska se till att tidsinställa lite inlägg som kommer upp när designen börjar vara klar, så ni har något att läsa redan direkt :)
Jag kommer iaf att försöka visa min kreativa sida!!
 
Känns som det är dags att gå vidare!!
Sen om det här blir absolut sista inlägget eller inte, det kan jag inte svara på än!!
Vi får väl se!!
 
Ha en skön kväll allihopa, nu ska jag städa, packa och måla innan jag ska till övertorneå imorgon!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Du får ju inte flytta utan att tala om det. ;) *kram*

2013-08-09 @ 12:23:57
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0