Alla hjärtans dag

Idag är det alltså alla hjärtans dag (tänkte om någon hade missat det!?)
Jag och Johan brukar aldrig fira alla hjärtans dag så döm om min förvåning när jag blir väckt klockan halv sex på morgonen av att Johan har gjort frukost till mig :D
Lite trött var jag och jag är ju faktiskt ledig idag, så jag tyckte att det var liiiite tidigt!!
Men eftersom det inte händer så ofta att jag blir bjuden på frukost så klev jag såklart upp och åt, sen gick v i och la oss igen!
Klev upp kring nio sen tror jag :P

Well well, vi får se vad denna dag har att erbjuda!
Lite städning och ikväll zumba är vad jag vet!!
Men jag ska sitta kvar i soffan en stund till :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad gulligt! :) Hoppas du haft en bra dag!!

2013-02-14 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0