Eyelinerbryn

Igår åkte jag och tränade före jobbet, tog såklart med mig smink och allt dit för att slippa åka hem och duscha och så.... Jag tänkte flera gånger så jag skulle fått med mig allt! Jodå allt skulle vara med!!
Mitt under träningen kom jag på att jag inte tagit min ögonbrynspenna..
Uh oh, mina bryn är inte snygga omålade!!!!!!!
Kunde knappt tänka på nått annat resten av passet (okej det kanske var att ta i) men jag hade ju tagit med mig bruna ögonskuggor tänkte jag!!
Så jag duschar och börjar sminka mig... Hmm glittriga bruna ögonbryn, snyggt... Tänker jag, tills jag kom på att jag tack och lov tog den bruna Eyelinern och inte den svarta!
Så det blev verkligen sk. Tecknade bryn med Eyeliner :)
Lite hårt och lite mörkt, men jag tror ingen tänkte på det:P bättre det än glittriga;)

Den nedre bilden är hur dom ser ut i vanliga fall, den övre med Eyeliner:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, oj vilka bekymmer!!!

Svar: Jomenvisst :) Allt dock skrivet med glimten i ögat :)Fast jag är faktiskt väldigt förtjust i att ha mina brynmålade!! Du vet ju hur det är ;)
Linnea Lundström

2013-02-21 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0