Tidig fredag

Hade turen att sluta tidigt idag!
Tänkt yes, då kan jag träna direkt efter jobbet också hinner jag städa också innan helgen:D

När jag då for från jobbet var jag så sprängmätt att jag inte skulle kunnat träna, så jag åker hem istället!!
Somnar på soffan och sover bort hela eftermiddagen:/ suck!!
När jag väl vaknade så har jag ändå varit så trött att jag inte orkat göra något:(
Dock har jag tagit tag i tvätten! Och det behövdes vill jag lova!! Herregud!!
Men tvätten är ju ett sånt satans evighetsgöra!! Suck!!

Well well vi får se om det blir någon fart på mig sen!! Nu ska jag försöka klura ut vad vi ska äta till middag........ Kände typ för en filtallrik:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0