Tigerbalsam och ullfilt

Har nu smörjt mina benhinnor med Tigerbalsam, dragit på mig benvärmare i ull och virat in benen i en ullfilt för att värma ordentligt!!

Jag har även beställt kinesiotejp/kinesiologitejp/rehabtejp som jag spänt set framemot att prova!!

Och efter en massa googlande så har jag fått till mig att benhinneiflammation egentligen inte är någon inflammation utan något annat.. Därför kan man inte behandla antiinflammatoriskt:/
Sen heter det egentligen något annat när man har det där jag har det, dvs utsidan av smalbenet längre upp! Då heter det nånting på p och tibia eftersom muskeln heter tibia!! Dock har jag "vanlig" också då det oftast gör ont på insidan längre ned också!

Nä fy fan vilken ordbajsare jag är idag:P
Och blogginläggsbajsare:P

Måste nog gå över till twitter ett tag för att lära mig skriva kortare inlägg:P

Nä nu ska jag ge mig!!



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0