bättre dag

Åh det är redan en bättre dag idag än igår!!
Blev ju som aldrig riktigt männisch igår..
hade tänkt åka och träna men vem orkar göra det när man bli yr och får hjärtklappning bara av att gå upp för trappen?

Vi såg iaf film igårkväll så jag kom inte i säng förrän 01.30, tack och lov att jag är ledig idag :P
Så när väckaren ringde klockan 06.00 för att jag skulle åka och träna med Malin kändes det liiiiiite motigt, så jag somnade om..
När jag sedan vaknade kring nio hade malin ändå hört av sig med att hon inte skulle dit! Så då var det ju lugnt :P

Nu har jag iaf varit och tränat lite senare istället :) bättre sent än aldrig som man säger!?
När jag kom var det mycket folk där och jag bävade för hur jag skulle få kriga mig fram till smithmaskinen som användes flitigt..
Men innan jag hade värmt upp så hade i princip alla gått hem :D
Så jag blev ensam, grymt :D det är så det ska vara! Heja morgonträning!!

Idag var det dags att höja vikterna lite, och det gick faktiskt riktigt bra..
det är dock fortfarande utfallen som dödar mig! Jag HATAR utfall, men vad gör man!? Dom gör ju sitt ;)

Återupplivade en gammal favoritfrisyr som det var länge sen jag hade..
inbakade flätor :)
Det hade jag typ JÄMT förut, alltså typ för 10 år sen...... herregud..... tio år sen, hur gammal är jag egentligen !?
Fast det är nog ännu längre sen när jag tänker efter, det var nog när jag var 12-13 år gammal..
Men det är iaf en grym frisyr att träna i!
Jag har väl haft det nångång till och från nu på senare år också, men jag har oftast haft så kort hår att det inte sett bra ut!
Nu är det så pass långt att det funkar *Happy face*
Kolla :D

Usch vad jag ordbajsar idag :P haha

nu ska jag peta mig lite mer lunch innan jag tar tag i disken och tvätten och min allmänna hygien (har inte duschat efter gymmet):)

puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0