Förkyld :/

Enda nackdelen just nu är att jag bara blir mer och mer förkyld för varje dag som går :( Började snora i lördags, nös och var täppt hela dagen på söndag samt ont i huvudet, var astäppt i näsan igår och idag är jag både täppt i näsan och har börjat hosta.. fy fan för att bli förkyld! Jag hoppas att det inte blir ännu värre, för det orkar inte jag! seriöst! nu ska jag nog hoppa dushen!? eller ska jag göra det imorgonbitti?

Titta vad snyggt hår jag hade här.......
och här....
 
men jag ska spara!! Det ska jag!! Det ska jag!! Det ska jag!!
Ville bara visa :P:
Snart är det dags att göra något "Nytt" igen, funderar på mer snedlugg kanske!?
Äsch, vi får se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0