värdelös dag

vilken värdelös dag alltså..
klev upp strax efter åtta och såsade till typ elva eller nått..
sen har jag inte gjort nånting idag.. verkligen ingenting..
jag har mått så sjukt konstigt..
yr som attans och illamående och allmänt hängig!
Så jag sov väl en 3 timmar mitt på dagen också, sen har jag också bara antingen legat i sängen eller i soffan eller framför datorn..
lyckades åstadkomma lite middag men petade inte i mig speciellt mycket heller......
suck..
var så utmattad så jag började gråta (mer än vanligt) när det klättrade en spindel på väggen på toa och jag trodde att jag inte skulle kunna väcka Johan innan den smitit..

nu ska vi snart se nya spindelmannen filmen,sen ska jag nog faktiskt krypa i säng! Tanken är att jag ska gymma klockan 7 imorgon!!
Vi får väl !

Kommentarer
Postat av: Ida

Vissa dagar måste det få vara så. Man behöver inte vara så effektiv hela tiden, det är bara systemet och alla normer som vill få oss att tro det. Du gjorde vad du behövde och det är viktigast! Hoppas du mår bättre imorgon! Kram

Svar: Jo jag vet, men det är en sak att ha en sån dag när man mår bra :P nu kändes det så värdelöst att må dåligt också :( tur att jag är ledig idag också så jag får en vettig ledig dag också :P
Linnea Lundström

2013-01-27 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0