ännu mera makeup

Här kommer en makeup i en helt annan stil än dom tidigare!!
En liten 50tals inspirerad makeup med svart eyeliner och röda läppar!!
Jag har iaf använt ögonskuggorna Vanilla (känns som om vi anar ett mönster va!?) samt smog som jag tonat in i globlinjen, på läpparna det underbart snygga läppsiftet Alarm som verkligen är den perfekta varma röda läppstiftsfärgen :) Iaf för mig! Jag är dökär i det!!
Håret är lockat med min fina konlocktång!!
Här har jag inte heller några närbilder, men ni får stå ut!!
Vad tycker ni att jag passar bäst i? Markerade ögon eller markerade läppar? 
Jag ska berätta vad jag tycker en annan dag :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, den här makeupen gillar jag! Den var jättefin :) men det är ju omöjligt att säga vad du passar bäst i. Jag tycker du passar minst lika bra i båda! Men det känns som att det är tillfället som bestämmer vad som passar bäst just då ^^ Typ markerade läppar och lite naturligt till vardags och markerade ögon till fest!

2013-08-01 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0