Sista makeupen för idag!

Här kommer måndagens makeup, och samma lockar som dagen före fast lite mjukare eftersom jag sovit med lockarna en natt.. samt en vattenfallsfläta som ni ser på den första bilden!!
Här blev det en blå makeup, med brunt tror jag !?
Ögonskuggorna Vanilla, Touch, Heaven (tror jag) samt nightfall.. på läpparna mitt andra favoritläppstift Poppy ..
 
Well, nu fick ni ett gäng sminkningar :)
Synd att jag inte ides fota så noga idag för det var en kul sminkning :)
Med den nya skuggan Marble eyeshadow Giallo Damasco som är en sjukt snygg grön ögonskugga!!
Kombinerades med kahkigröna plateau och smog och vanilla :)
Så får vi se vad det blir imorgon!!
En lördag kan man ju köra på lite mer för att inspirera till kvällsmakeup!!

Också hade jag en så himla trevlig kvinna på sminkning idag! 
Hon var fint fräknig och hade väldigt varma färger, hon frågade mycket och ville gärna lära sig hur man skulle göra!!
Och hon blev ursnygg!!
 
Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0