Blir galen snart!!

Jag blir snart tokig!!
Enda sedan vi rev tapeterna i sminkrummet (alltså i november INNAN vi ens flyttat in) så har jag klurat på vad jag ska ha för tapet..
Nu har jag köpt två tapeter och ska köpa en tredje, en mönstrad, en Linnea tapet..
Men jag har sån sjuk beslutsångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!
Jag har hittat en tapet som egentligen är perfekt, men då är det priset.... 995:- per rulle!! Det är myycket för en tapet!!
Även fast jag bara behöver en rulle av den så känns det mycket att köpa tapeter för nästan 1000:- rullen!!
350:- låter ju mycket bättre, eller 600:- låter ju då också billigt i jämförelse!!
Shit, vad ska jag göra :/
det hjälper inte att åka på Happy Homes, då blir jag nog ännu mer förvirrad igen för att det finns så många fina!!
slänger upp lite bilder på mina typ 25 favoriter!!

tapet1 
tapet2
tapet3
tapet4
tapet5
tapet6
tapet7
tapet8
 
ja nu blev det ju lite olika storlek på bilderna, men det får ni stå ut med!!
Ni får gärna säga vilken som är er favorit så säger jag ingenting om vilken av dessa som är min favorit!!
Okej!?
 
Ja och förutom dom som ja nu hittade en bild på så finns det väl 100 till som jag kan tänka mig om nån vill kasta en tapetrulle på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, många fina! Men nr. 6 ligger nog högst på min lista iaf!

2013-06-27 @ 22:26:08
Postat av: Ida

Säger som Anonym ovan att nr. 6 är fin. Den känns väldigt mycket du också! Om din favorit är 995 kr dyr får du försöka sätta det i relation till något, tv, stereo, tvspel, sminkmärken, hushållsapparater osv. Och om du tänker sminka folk där kan väl en tapet som inger ett välkomnande vara en investering? Alltså, hitta på ett sätt att berättiga det exklusiva köpet :) lycka till!

2013-06-28 @ 08:56:54
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Fina tapeter allihopa men jag föll först för tapet 1 och sen fastnade jag också för tapet 6. Nu får du berätta vilken som blev din favorit av dessa. :) *kram*

2013-06-28 @ 15:26:46
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0