Skåp

Enda sedan vi flyttade in i december har jag velat ha ett skåp/skänk/byrå i sovrummet på motsatt sida från sängen..
Jag har kollat i butiker och jag har kollat på blocket hur många gånger som helst men inte riktigt hittat det jag velat ha!
Och har jag hittat något så har det varit för dyrt just då!!
Så i söndags så följde jag mamma, pappa och mina systrar ner på andra varvet.. Och det nästan första jag ser är precis en sån skåp som jag sett framför mig att jag velat ha!!
Typ ett gammaldags linneskåp i 60tals stuk!!
Jag är helt övertygad om att det kommer vara jättedyrt.. Kollar lappen och det kostar... 200kr!! Så jag köpte det utan att tveka!!
Nu ska jag bara måla om och tapetsera det lite :)
Såhär ser det ut iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0