Fredag :D

Jaha, så var det fredag igen!!
Fan vad veckorna går fort va!?
Ja, och jag hade tagit på mig att stänga idag.. Drygt men va fasen jag fick iaf sova en timma längre då jag försköt arbetsdagen en timma!!
Sen var det en jobbig dag på jobbet av olika anledningar som jag inte går in på här!!
Men så började barnen ändå droppa av, personalen likaså.. Klockan gick.. Och huxflux klockan 16.15 hade alla barn gått hem!!
I normala fall stänger vi klockan 17.30 så jag tjänade ju in 1h och 15 min :)
Kändes rätt skönt!!

Sen åkte vi till Johans föräldrar och åt middag, och jag packade träningsväskan och tog med den, så när jag svalt maten så åkte jag och gymmade i en timma (rygg och biceps) innan jag åkte och hämtade Johan igen!!
Nu ligger jag i sängen och tänkte faktiskt sova!!
Är galet trött!!

godnatt och vi hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0