Jag idag :)

Kan ju bjussa på en bild från idag :)
håret i en tjorvig knut idag då jag inte orkade bry mig igår efter att jag tränat och inte heller idag då jag vet att jag måste tvätta håret idag också efter jag tränat!! Orkar inte bry mig då :P Bättre att inte slita på håret med plattång och produkter och sånt då :P
alltså sitter jag egentligen här och säger att jag ALLTID borde ha tofs eftersom jag nästan tvättar håret varje dag nu :P
Men sminka mig ids jag alltid göra :D
Speciellt nu när min hy är crap to the crapsnap, så sätter jag mig och tänker att jag bara ska täcka över allt fult rött och finnigt, när jag då ändå sitter där tycker jag att ögonbryn behöver jag ju annars ser jag ju naken ut :P
Också åker det på lite primer för att dom ska sitta bättre, och har jag då ändå lagt primer kan jag ju lika gärna kladda dit lite ögonskugga, har jag ögonskugga måste jag alltid ha mascara, och varför inte då också lägga eyeliner :P
Ja, typ så.... jämt :P
Men vafan, smink är mitt stora intresse och det jag tycker är sjukt roligt, så JA jag sminka mig varje dag, och gärna lite mer än vad jag kanske behöver ;) men det är ju så kul!!
Just nu har jag en favoritpalett som jag nästan alltid använder, från sephora som jag köpte i Prag! Den är så fin :) Jag ska lägga upp en bild på den nån dag! Också har jag alltid min Kryolan Highlighter som jag visade för några veckor sen!! Den har jag alltid när jag är sminkad, då den passar till ALLT!! Den var lika underbar som jag minns den! Kanske fanns en anledning till att den tog slut ;)
 
Jag ska bli bättre på att bjuda på bilder på mina sminkningar!! Eller hur !?
jag är nog några i kameran också, men jag är ju så satans snål med bra kamera bilder ;)
Jag bara orkar inte ladda över dom :P haha
Men mitt 9:e mars löfte är att bli bättre!!
Nu ännu mer undanflykter:
*Jag bloggar oftast från mobilen då jag inte orkar gå ner till datorn som står i biorummet :P
* Hyn spelar ju såklart också in här, jag gillar inte att se bilder på mig själv när jag har såhär dålig hy :(
* Jag har oftast inte tid att fota mig på morgonen när jag ska till jobbet, iofs tar det inte så lång tid, men det ska ändå göras ;)
*Sminkningarna är relativt lika från dag till dag då roliga sminknigar i regnbågens alla färger inte riktigt är det som går hem på mitt jobb kanske :P (Fast det kanske inte halv mörka sotningar i brunt/grått/lila gör heller och det har jag varje dag) Men ni förstår hur jag menar :P Det blir ju inte superkreativa sminkningar, då skulle ju dom stackars föräldrarna tro att jag var störd :P Fast det kanske dom tycker ändå ;)
 
Nä förlåt, jag ska skärpa mig!
Jag kan ju ta helgerna till vara på att sminka mig roligt ;) Det går ju rätt snabbt att göra en sminkning, fota den och sen tvätta bort den om man vill!! Eller hur!!
 
usch vad jag ordbajsar idag!
Det är en fördel med att mobilblogga, drygare att skriva långa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0