sköna lördag

Lördag idag..
Vaknade kring halv nio eller nått tror jag!?
Sen har jag dolat på lite och sånt, sen kom Johanna strax efter tolv och jag hjälpte henne att bli lite långhårigare och tjockhårigare;)
Försökte sen hitta något att äta till lunch, usch vad det är tråkigt med lunch :P fil och banan och flingor blev det :P
Sen har jag bara såsat vid datorn, drömt om nytt badrum och andra renoveringar ;)
Bara att spara pengar (inte så lätt när båda jobbar deltid kan jag säga) så man kan förverkliga sina drömmar!

Hade tänkt ta mig iväg och träna snart.... snart... klockan är halv fyra.... det får nog bli efter middagen isf, om jag inte pyser nu!!

Jag har planer på att följa ett 12 veckorsprogram för att lära sig springa milen!!
Undrar om ja fixar det!?
Jag har nog för dåligt tålamod och skulle väl helst vilja kunna springa en mil om typ 3 veckor när jag hoppar på ett sån program :P
hehe..
Ska googla lite och se om jag hittar något liiiite kortare program än 12 veckor!!
Jag vet ju hur segt mitt tolvveckors träningsprogram är nu :/
what to do what to do..
känns som om det är dags att lägga om träningen!?
omväxling förnöjer, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0