träningstankar

En annan tanke slog mig också precis efter jag publicerat förra inlägget!!

Jag är så dubbel i det jag vill uppnå med min träning!
Jag vill både få muskler som är hyfsat "stora" (alltså dom ska synas, det ska synas att jag tränar) och jag vill springa långt och fort, något som inte direkt går hand i hand!?
Oftast är dom ju små pinnar som springer omkring dom som springer långt!?
Springer man dock kortare distanser är det ju bättre att vara explosiv och ha muskler..
 
ja, jag kommer ju aldrig att bli någon elitidrottare på nått sätt.. så egentligen kanske jag inte ens borde bry mig om att tänka på sånnahär grejer!?

Jag får väl prova att sträva efter båda och se vad som händer, om det går att bygga muskler samtidigt som man springer långt!!
Sen får man väl känna efter sen vilket jag trivs bäst med och titta på min kropp när den ser ut att må bäst?
Kanske man styrketränar under vinterhalvåret och springer på sommaren!?
Då mina lungor inte gillar att springa när det är kallt, och man helst vill vara ute på sommaren!?
 
Ja, jag kanske inte ska grubbla mig gråhårig på detta :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0