ja herregud

Alltså, vad fan hände??
Jag höll verkligen med svenska folket!!
Jävligt synd Yohio!!

Men seriöst, ändå hellre Ulrik eller Anton än ROBIN!!
Ja, nej att jag ens orkar bry mig!?

Loreen borde ha vunnit igen! Inte för att jag var så himla förtjust i den låten heller förra året, men den versionen dom gjorde i programmet ikväll var ju riktigt magisk!
Sen är hon ju cool och snygg också :D
 
Sen kan jag ju passa på att påpeka till SVT att dom faktiskt MÅSTE göra om programmet igen......
gör det som det var förut!
Vem FAN orkar med att sitta och se den här skiten 6 lördagar i rad!?
Seriöst..
gneta ihop 10 bra bidrag direkt istället och kör en final!!
Visst jag förstår grejen med massa pengar för alla röstningar och skit..
men vore det ETT program kanske jag skulle rösta också!? För nu gör jag det inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0