Vila

Hmmm.. det blev ingen träning idag.....
inte riktigt vad jag hade tänkt!!
Men jag orkade inte gå till gymmet i snöstormen..
Ja det är snöstorm här :( för en vecka sedan satt jag ute och solade och det droppade från taken!
Visst förstod man att det skulle komma bakslag, men man blir ju lika besviken ändå!!
Hade tänkt träna hemma, men tappade helt inspirationen och motivationen.. så jag såg film istället på viaplay!!
Jag såg What to expect, när man är själv får man ju passa på att se sånna filmer som Johan vägrar se ;)

Nu väntar jag dock på att min älskade ska komma hem så vi kan se nån mer film eller nått avsnitt av Homeland!!

Men imorgon blir det träning!!
Jag funderar på Vasalopps-cardio, har ju hört dom som går på Vasalopps-spinning.. men eftersom att cykla på träningscykel är det absolut tråkigaste jag vet så blir det inget av det :P

Nu finns det ju tyvärr bara tvapparater framför cyklarna och crosstrainern, men jag kanske kan göra nån variant ändå!
Fast jag vill ju köra lite styrketräning också, kanske bara får kalla det Vasaloppsträning eller nått sånt :P
 
jaja vi får väl se!! Jag är ju inte den som skulle se vasaloppet egentligen heller om det fanns en tv framför löpbandet, utan det är bara för att det skulle vara en rolig utmaning att se om man orkar så länge!!
Well, som sagt vi får se!! Annars är jag nöjd om jag kör mitt vanliga träningspass också ;)
Har tänkt satsa på att springa 5km igen, eller ännu längre, eller fortare!?

Ja, ni lär ju få veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0