Fetknopp

Överväger att skaffa "gymkort" på Robertsfors hälsan..
ringde dit idag, dom tar 900 per termin/halvår..
men första halvåret kostar det 1550:- eftersom man gör en konditionskontroll och får en genomgång av träningshallen och vad och hur jag ska träna min kropp med deras sjukgymnast! (Bra men dyrt)
1550:- kändes som mycket pengar just nu.. det är liksom en månads avbetalning på lånet..
Och jag skiter ju inte direkt pengar just nu!
Jag måste höra om man kan få dela upp det.. fast jag lär ju inte skita pengar längre fram i höst heller:P
Jaja, jag ska gå förbi där imorgon och kolla om det ens är värt pengarna att gå dit!

Jag har cravings efter att träna, det var så länge sen pga hostan! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0