Gymmet

Godkväll..
Hade redan i förra veckan bokat in att jag skulle på gymmet ikväll klockan 20.00!!
Har kännt mig sjukt opeppad hela dagen idag pga lätt huvudvärk och sjuk trötthet..
Så jag hade mer eller mindre bestämt mig för att jag skulle låta bli och istället ligga på soffan framför tv:n och käka chips (svart eller vitt eller hur!?).
Det blev lite så också, efter maten var jag sjukt trött, och när Johan stack på träning kvart i sju somnade jag på soffan, vaknade kvart över sju och var lika otaggad på att träna.. Hade bestämt mig för att stanna hemma!
Låg på soffan, käkade lite chips, tyckte synd om mig själv för att jag var trött..
tjugo i åtta gick jag in på toa och började toppa håret (don't ask me why), ca tio i åtta känner jag att "va fan håller jag på med?" Jag skippade träningen i söndags, jag måste träna idag, jag har ingen träningsvärk längre..
Så jag bestämmer mig, snabbt letar jag fram träningskläder, drar onepiecen ovanpå och mer eller mindre springer till gymmet..
Väl där var jag ensam där:) niiiice, stod på löpbandet i 15 minuter, körde stenhård "cirkelträning" och promenerade en stund på bandet (allt medans jag såg på Jillians eget program, bra motivation), och gick sedan hem.. nu sitter jag här helt slut och ska snart hoppa i duschen..
hela kroppen ömmar och känns mör, skönaste känslan ever!

Jag älskar att träna, kommer troligen inte tycka det imorgon när jag kommer ha dödens träningsvärk:P

Längtar till Zumban börjar:)


P.S Jag behövde heller inte ta någon Bricanyl (astma medicin) när jag var och tränade, det brukar jag alltid behöva annars :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ska du också vara med på zumban i Bygdeå? :D

2011-01-21 @ 17:57:11
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0